goe ligge gehad!

• Advertentie

goe ligge gehad!

Berichtdoor brendavanopstal op 15 Apr 2010, 19:28

:lol: :lol: :lol: ja beste mensen,Jan Willem wou het proberen...maar Pelleke gaat met de een strijken!Namelijk een smakelijke 1 april grap,waar hij HEEL lang op heeft zitten broeden :lol: Hij heeft mij en een paar anderen met mij GOE LIGGE GEHAD :lol: Het stuk wat een zo genaamde John S. geschreven zou hebben over de campine,brakel en chaams hoen,is helemaal uit zijn eigen grote duim gezogen! :lol: HAAAAAAAA! :lol: Tijdens de gesprekken die wij voerden,heeft hij heel goed geluisterd naar wat ik te vertellen had over de oorsprong(herkomst)en historie van deze hoenderrassen.Zo ook heeft hij,zeer goed,de bevlogenheid van mij voor deze oude rassen opgemerkt ;) En Pelleke zou Pelleke niet zijn(zoals ik hem NU ken)als hij daar niks mee zou doen.Hij is zeer voorbedacht te werk gegaan met een zeer uitgekiend plan,dat we allemaal hebben kunnen lezen van zijn hand.
:lol: ECHT EEN TOP PRACTICAL JOKE :lol:
Ik hoop voorts wel dat mensen aan dit ,,verhaal"geen waarde hechten!Omdat het namelijk geen waarde hééft,maar puur een eerste klas grap is ;)

Pelleke,ik hoop wel dat de haan die je nu mee hebt WEL voor kuikens zorgd,ik heb er tenminste genoeg bevruchte eieren van ;) Anders kun je nog overstappen op het Hoogstraats hoen... :lol:
Chaomse kiep zilver, Braekel zilver, Waasse kriel, Mechelse herders stamboom politiehonden, Belgische Pietrain varkens (de lekkerste!), inheemse tuin......DUCATI! http://www.hondentrainingkruisland.nl
brendavanopstal

Re: goe ligge gehad!

Berichtdoor Cedric/Waasse-kriel op 16 Apr 2010, 10:38

:D :D
Daar is wel tijd ingekropen dan.

En zo geloofwaardig :o

:twisted:
Voor meer info en foto's over de Belgische/Waasse kriel:

http://www.waasse-kriel.webs.com
Gebruikers-avatar
Cedric/Waasse-kriel

Berichtdoor brendavanopstal op 17 Apr 2010, 18:40

ik had het ook niet achter hem gezocht!hij komt heel serieus over,wel eens een grapke maar niet overdreven...maar ik blijf het ongelooflijk goed vinden :lol:
en dit kan ik hem ook niet terug bakken,dit is echt uniek!

ik had het al over de mail verzonden gekregen,en uit verbolgenheid heb ik het doorgestuurd naar enkele bestuursleden van de speciaalclub...daar was ik gisteren...en heb het uit proberen te leggen :lol: dieën mens kon er de humor ook wel van inzien,maar vond het ook gevaarlijk voor de geloofwaardigheid rondom de rassen die genoemd zijn...en DAT is natuurlijk zo!Wie leest dit en hoe wordt het uitgelegd? :? Natuurlijk is het zo,dat mensen die serieus met deze rassen bezig zijn beter weten!...Pelleke heeft ook chaamse,jawel...chaamse in België ;) En ook hij stond er van te kijken dat ze zo lekker zijn ;) :D
Chaomse kiep zilver, Braekel zilver, Waasse kriel, Mechelse herders stamboom politiehonden, Belgische Pietrain varkens (de lekkerste!), inheemse tuin......DUCATI! http://www.hondentrainingkruisland.nl
brendavanopstal

Berichtdoor Pelleke op 17 Apr 2010, 21:55

Jajaja daar ben ik dan weer, ik zit niet zo vaak op een forum maar die rob heeft me aangespoord als een haan met dubbele sporen maar liefst, en niet alleen kippen uit zijn diepvries zijn heerlijk ook de producten van die knorders zijn ongekend heb ik zelf ondervonden en dat is zeer zeker geen april grap. :lol: :mrgreen: :roll: wat betreft die geschiedenis van het chaamse hoen en aanverwanten, die is niet geheel verzonnen of uit mijn duimpje gezogen er zijn hele grote delen van welke op waarheid berusten maar dat weten de kenners ook al lang. wat berteft veranderingen die ik heb aangebracht zijn de naam het kempisch hoen welke op zichzelf ook al eens genoemd was, maar ook heb ik een datum verandert die van 1400 in 1410 als je die cijfers van voren naar achter bekijkt kun je weten waarom :ugeek: :ugeek: eigenlijk jammer dat het maar 1x per jaar 1 april is want ik heb er stiekemweg veel van opgestoken.
:idea: :idea: :roll: :roll:
Gebruikers-avatar
Pelleke

Berichtdoor brendavanopstal op 19 Apr 2010, 13:06

:lol: toch ne goeie vent meej smaok :lol:
brendavanopstal

Terug naar Chaams hoen