Forum Hoenders.net • Onderwerp bekijken - andere dieren

andere dieren

Moderator: Jan Willem

Re: andere dieren

Berichtdoor brendavanopstal op Do 29 Jul 2010, 19:45

hamsters?leven relatief kort, kunnen wel eens chagerijnig zijn en in je fl#kker bijten :? .Nachtdieren!fokken als...konijnen :lol:
persoonlijk zie ik in die kleine knagers nix, behalve tam gemaakte(van jongs af)wilde ratten! bijzonder inteligent, zachtmoedig, baasgericht, en leven een pak langer, ongeveer wel 7 jaar.
gewone tamme ratten zijn ook leuk, maar dan moet je wel dieren hebben van een vriendelijke stam.
Chaomse kiep zilver,Braekel zilver,Mechelse herders stamboom politiehonden,Belgische Pietrain varkens(de lekkerste!),inheemse tuin......DUCATI! www.hondentrainingkruisland.nl
brendavanopstal

Re: andere dieren

Berichtdoor milan op Do 29 Jul 2010, 20:10

brendavanopstal schreef:hamsters?leven relatief kort, kunnen wel eens chagerijnig zijn en in je fl#kker bijten :? .Nachtdieren!fokken als...konijnen :lol:
persoonlijk zie ik in die kleine knagers nix, behalve tam gemaakte(van jongs af)wilde ratten! bijzonder inteligent, zachtmoedig, baasgericht, en leven een pak langer, ongeveer wel 7 jaar.
gewone tamme ratten zijn ook leuk, maar dan moet je wel dieren hebben van een vriendelijke stam.

Mijn hamsters zijn ook intelligent... niet dus... :D :lol:
milan

Vorige

Terug naar Andere onderwerpen